Uitstekend

92 punten Info

Meest recente klachten

G. H.
Vandaag

inlogissues

beste, sinds kort moet ik om de haverklap opnieuw inloggen op testaankoop, omdat ik door de één of andere reden uitgelogd ben, buiten mijn wil om. waarschijnlijk heeft het iets te maken met coockies. dat valt mij heel hard tegen. hopelijk doet u er iets aan, want dit is zeer vervelend. mvg

In behandeling
F. C.
26/10/2025

Aanmeldingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 26/10 ontving ik mijn klantennummer van Testaankoop, Ik stel echter vast dat ik me niet kan inloggen bij Giftin omdat mijn wachtwoord ‘incorrect’ is terwijl ik geen kan aanmaken of kan veranderen omdat ze mijn emailadres niet kennen en ik dit ook nergens kan ingeven. Dit heeft geleid tot dat ik mijn start geschenk niet kan accepteren en niet kan inloggen in Giftin. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen dat mijn afschrijving gebeurt van de bank dat ik mijn startgeschenk, de airfryer, kan krijgen. Met vriendelijke groeten, Flavie

In behandeling
S. V.
24/10/2025

Opzeg abonnement

Beste, Bij deze annuleer ik mijn abonnement op vandaag! mvg Stijn

In behandeling
S. V.
24/10/2025

Opzeg Abonnement

Beste, Bij deze zeg ik op vandaag mijn abonnering op test-aankoop op.

In behandeling
A. W.
22/10/2025

Afzeggen abonnement

Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met jullie om het abonnement stop te zetten. Een grote week later krijg ik geen respons, enkel een bedrag dat van men rekening gaat. Kunnen jullie dit nu eindelijk inorde brengen!! Toen ik een abonnement aan ging, werd gezegd dat je makkelijk uw abonnement kan opzeggen maar niets is hier van waar!!

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform