Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 1308
- Aantal klachten *
- 511
- Afgesloten klachten*
- 85%
- Antwoordratio*
- 2 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
inlogissues
beste, sinds kort moet ik om de haverklap opnieuw inloggen op testaankoop, omdat ik door de één of andere reden uitgelogd ben, buiten mijn wil om. waarschijnlijk heeft het iets te maken met coockies. dat valt mij heel hard tegen. hopelijk doet u er iets aan, want dit is zeer vervelend. mvg
Aanmeldingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op 26/10 ontving ik mijn klantennummer van Testaankoop, Ik stel echter vast dat ik me niet kan inloggen bij Giftin omdat mijn wachtwoord ‘incorrect’ is terwijl ik geen kan aanmaken of kan veranderen omdat ze mijn emailadres niet kennen en ik dit ook nergens kan ingeven. Dit heeft geleid tot dat ik mijn start geschenk niet kan accepteren en niet kan inloggen in Giftin. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen dat mijn afschrijving gebeurt van de bank dat ik mijn startgeschenk, de airfryer, kan krijgen. Met vriendelijke groeten, Flavie
Opzeg abonnement
Beste, Bij deze annuleer ik mijn abonnement op vandaag! mvg Stijn
Opzeg Abonnement
Beste, Bij deze zeg ik op vandaag mijn abonnering op test-aankoop op.
Afzeggen abonnement
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met jullie om het abonnement stop te zetten. Een grote week later krijg ik geen respons, enkel een bedrag dat van men rekening gaat. Kunnen jullie dit nu eindelijk inorde brengen!! Toen ik een abonnement aan ging, werd gezegd dat je makkelijk uw abonnement kan opzeggen maar niets is hier van waar!!
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten