Uitstekend

93 punten Info

Meest recente klachten

R. V.
11/12/2025

Zoekfunctie

Beste, ik heb geen klacht maar wil je een slechte werking van de zoek functie melden. Ik heb de TA app op zowel mijn tablet (Lenovo) als op mijn phone (Samsung A55). Op tablet werkt zoek functie prima. Op de phone niet: je klikt op Zoeken maar dan kan je nergens de tekst invoeren waarop je wilt zoeken.

In behandeling
P. M.
10/12/2025

Annuleren abonnement niet bevestigd.

Beste, Ik heb mijn abonnement via het formulier op de site (de enige manier om dit te doen), geannuleerd. Ik merk nu echter dat er (nog steeds) geen bevestiging is en dat Testaankoop ondertussen mijn credit kaart heeft aangerekend voor een komende maand. Los van de bedenkelijke praktijk om de annulatie niet eenvoudiger toe te laten (HÉÉL bedenkelijk voor een consumentenorganisatie), eis ik dat u mij per mail bevestigt dat u deze vraag tot annulatie heeft ontvangen. Ik zal aansluitend (nogmaals) dit formulier invullen, maar deed dit +/- 9 dagen geleden ook al eens. Mvg, Pieter

In behandeling
Z. J.
6/12/2025

La Souris wil geen info geven over fatbike die in herstelling is

Onderwerp: Formele klacht betreffende niet-herstelling fatbike door La Souris sinds juni 2025 Geachte, Via deze brief dien ik een officiële klacht in over de behandeling van mijn fatbike door La Souris, die sinds juni 2025 bij hen in herstelling staat. Inmiddels zijn wij december 2025, en ondanks de verstreken maanden is de fiets nog steeds niet hersteld noch aan mij terugbezorgd. Gedurende deze hele periode heb ik meerdere keren telefonisch contact opgenomen en verschillende e-mails gestuurd, maar telkens word ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige concrete informatie, planning of oplossing. Tot op vandaag heb ik geen enkele duidelijke update ontvangen. Mijn bezwaren zijn als volgt: De fatbike staat meer dan zes maanden bij La Souris zonder vooruitgang. Er wordt geen diagnose, geen termijn en geen oplossing gecommuniceerd. Ik word structureel ongeïnformeerd en genegeerd, ondanks herhaaldelijke pogingen om het probleem op te lossen. Deze situatie veroorzaakt aanzienlijke overlast, tijdsverlies en financiële schade. Gezien deze aanhoudende nalatigheid verzoek ik Test-Aankoop om: 1. Dit dossier officieel te openen en te onderzoeken. 2. La Souris aan te spreken op hun wettelijke verplichtingen inzake garantie en redelijke herstellingstermijnen. 3. Binnen korte termijn een oplossing af te dwingen: herstel van de fiets, een gelijkwaardig vervangtoestel, of terugbetaling indien herstelling onmogelijk of onredelijk vertraagd is. 4. Mij volledig op de hoogte te houden van alle stappen in de opvolging van dit dossier. Ik heb gedurende zes maanden geduld gehad en alles in het werk gesteld om zelf tot een oplossing te komen, maar zonder enig resultaat. Daarom doe ik nu beroep op uw tussenkomst. Alle relevante documenten (aankoopbewijs, communicatie, garantie en tijdslijn) kan ik desgewenst onmiddellijk bezorgen. Ik reken op uw medewerking en zie uw snelle reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, De Wijsneusjes

In behandeling
Y. B.
6/12/2025

aanpassing abonnement naar nieuwe formule

Beste, Op 05/12/2025 kreeg ik van u een mail waarin staat dat ik bedankt ben voor het aanpassen van mijn abonnement naar een nieuwe formule. Ik heb dit niet aangevraagd en hoop dat ik nu geen duurdere formule aan mijn been heb. Graag reactie. Yvan Baetens

In behandeling
K. V.
5/12/2025

Opzeggen van lid maatschap

Beste Test-Aankoop, Ik heb het geschenk dat mij beloofd werd bij het aangaan van mijn abonnement niet ontvangen. Kunt u bevestigen dat het correct naar mij werd verzonden, en wanneer het verzonden werd? Wat moet ik doen om mijn geschenk alsnog te krijgen? Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform