1. Verstuur je klacht
Volg onze stappen en verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
2. Ontvang een melding
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte van zodra het bedrijf heeft gereageerd.
3. Geen of een onvoldoende reactie?
Stuur de klacht door naar onze advocaten voor verdere actie!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Vals contract
Geachte mevrouw/heer, Op 06/10/2025 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 698.00 euro referenteinummer 65250213 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. In de week van 20/7/2025 schreef ik adresssenzoeker.net hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat we nooit een contract hebben getekend. We hebben ook hun diensten nooit aangevraagd. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,
leveringsprobleem
Beste Ik bemerk sinds enige tijd dat de leveringen van post nl de wensen overlaat. Telkens ik online aankoop doe en het moet geleverd worden door post nl krijg ik steeds de melding dat het pakje retour werdt gestuurd. Telkens heeft post nl het zelfde weer dat het adres onjuist is. Bij adres controle zie ik geen fouten staan .
Terugbetaling na annulering bestelling
Ik deed op 20.08.2025 een bestelling bij TV outlet. (Bestellingsnummer 397307) Na 10 dagen kregen we de melding dat het TV toestel LG Oled niet voorradig was. Er werd een ander toestel voorgesteld of de bestelling kon geannuleerd worden. We kozen voor de annulatie en we zouden binnen de 10 werkdagen het geld terug gestort krijgen. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder en hebben we nog steeds geen geld terug gekregen. We krijgen telkens een melding dat ze binnen de 5 dagen gaan storten of dat er een foutje was bij de boekhouding…telkens een andere smoes.
inlogissues
beste, sinds kort moet ik om de haverklap opnieuw inloggen op testaankoop, omdat ik door de één of andere reden uitgelogd ben, buiten mijn wil om. waarschijnlijk heeft het iets te maken met coockies. dat valt mij heel hard tegen. hopelijk doet u er iets aan, want dit is zeer vervelend. mvg
Slechte producten
Beste, Dit bedrijf heeft bij mijn ouders in 2022 zonnepanelen met omvormer en thuisbatterij geplaatst. Eerst waren onze panelen niet goed geplaatst en na lang aandringen zijn ze komen verleggen. Echter hebben we sindsdien problemen met deze batterijen. De thuisbatterij stond op de grond in de garage en ze zagen het probleem niet met water/vocht door natte auto’s. De thuisbatterij valt uit ofwel laad ze niet op. We hebben continu mails gestuurd met meestal na weken en antwoord of geen antwoord. Opnieuw hebben we de laatste maanden last van de thuisbatterij en hebben we hier meerdere mails voor gestuurd maar geen antwoord. Via opzoekwerk vernemen we dat het bedrijf failliet is. Doorheen heel het proces van start tot na plaatsing slechte tot geen communicatie. Dit is geen service! Ze hebben hun klanten niets laten weten.
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten