1. Verstuur je klacht
Volg onze stappen en verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
2. Ontvang een melding
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte van zodra het bedrijf heeft gereageerd.
3. Geen of een onvoldoende reactie?
Stuur de klacht door naar onze advocaten voor verdere actie!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Klacht – Onterechte ingebrekestelling door EOS Contentia Belgium (namens Norwegian Lab AS / Collagen
Geachte, Ik wens via deze weg een klacht in te dienen tegen EOS Contentia Belgium, dat mij een ingebrekestelling heeft gestuurd voor een vermeende bestelling bij Norwegian Lab AS (Collagen Vital). Volgens hun schrijven (dossiernummer 4862439, bedrag €209,70) zou ik een bestelling hebben geplaatst op 11/09/2025. Ik wens formeel te verklaren dat ik nooit enige bestelling heb geplaatst bij Norwegian Lab AS, geen levering heb ontvangen, en geen betalingsverplichting of overeenkomst met dit bedrijf ben aangegaan. Het is voor mij onbegrijpelijk hoe een bestelling op mijn naam kan worden geregistreerd zonder mijn toestemming of betaling, en zonder dat ik ooit een factuur, bestelbevestiging of levering heb ontvangen. Bovendien is het zorgwekkend dat EOS Contentia een ingebrekestelling heeft opgesteld op 1 oktober 2025, terwijl ik deze pas op 22 oktober 2025 ontving zonder enige voorafgaande communicatie of bewijsstukken. Ik heb EOS Contentia reeds per e-mail gecontacteerd om bewijs van de vermeende schuld op te vragen, waaronder: • Wie de oorspronkelijke bestelling heeft geplaatst (naam, e-mailadres, IP-adres, bestelbewijs rekeningnummer enz.); • De datum en het kanaal waarop de bestelling zou zijn ingevoerd; • Op welke basis mijn persoonsgegevens aan deze bestelling zijn gekoppeld; • En welke verificaties zijn uitgevoerd om te bevestigen dat ik de besteller zou zijn. Tot op heden heb ik geen enkel antwoord of bewijs ontvangen van EOS Contentia. Ik beschouw deze vordering dan ook als onterecht en mogelijk frauduleus. Totdat mij degelijk bewijs wordt geleverd, weiger ik de vordering te erkennen of te betalen. Indien blijkt dat mijn gegevens zonder mijn toestemming zijn gebruikt, zal ik aangifte doen bij de politie wegens identiteitsmisbruik. Ik vraag Test Aankoop om mijn dossier te onderzoeken en mij te adviseren over de verdere stappen om deze ongegronde vordering te laten intrekken en te voorkomen dat mijn gegevens verder worden misbruikt. Met vriendelijke groeten , SM
Vals contract
Geachte mevrouw/heer, Op 06/10/2025 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 698.00 euro referenteinummer 65250213 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. In de week van 20/7/2025 schreef ik adresssenzoeker.net hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat we nooit een contract hebben getekend. We hebben ook hun diensten nooit aangevraagd. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,
leveringsprobleem
Beste Ik bemerk sinds enige tijd dat de leveringen van post nl de wensen overlaat. Telkens ik online aankoop doe en het moet geleverd worden door post nl krijg ik steeds de melding dat het pakje retour werdt gestuurd. Telkens heeft post nl het zelfde weer dat het adres onjuist is. Bij adres controle zie ik geen fouten staan .
Terugbetaling na annulering bestelling
Ik deed op 20.08.2025 een bestelling bij TV outlet. (Bestellingsnummer 397307) Na 10 dagen kregen we de melding dat het TV toestel LG Oled niet voorradig was. Er werd een ander toestel voorgesteld of de bestelling kon geannuleerd worden. We kozen voor de annulatie en we zouden binnen de 10 werkdagen het geld terug gestort krijgen. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder en hebben we nog steeds geen geld terug gekregen. We krijgen telkens een melding dat ze binnen de 5 dagen gaan storten of dat er een foutje was bij de boekhouding…telkens een andere smoes.
inlogissues
beste, sinds kort moet ik om de haverklap opnieuw inloggen op testaankoop, omdat ik door de één of andere reden uitgelogd ben, buiten mijn wil om. waarschijnlijk heeft het iets te maken met coockies. dat valt mij heel hard tegen. hopelijk doet u er iets aan, want dit is zeer vervelend. mvg
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten