Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 167
- Aantal klachten *
- 70
- Afgesloten klachten*
- 84%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Verborgen Administratie kosten
Beste Op 23 oktober plaatste ik een bestelling bij jullie. Deze bestelling werd geretourneerd. Na afloop het retour werd er later en extra bedrag toegevoegd aan mijn rekening. €29 aan administratie kosten. Bij het bestellen of retouren is dit nooit gemeld. Hierdoor ben ik niet akkoord met deze extra kosten. Ik hoop dat jullie dit kunnen rechtzetten. Met vriendelijke groeten Eline
Onjuist restitutiebedrag
Beste, Ik deed al aan aantal keer een aanvraag voor mijn bedrag van retour aan te passen maar jullie weigeren dit. Jullie sturen mij verschillende artikelen 5 keer en aanvaarden het maar 1 keer in retour. Ik heb jullie al 20 keer het nummer van mijn retour doorgegeven maar jullie antwoorden nooit op mijn vraag. Graag wil ik een aanpassing. Ik wil van jullie een volledig overzicht wat jullie als retour ontvangen hebben van mij zodat ik kan aangeven wat verkeerd is. Alvast bedankt
niet ontvangen pakket en gebrek aan ondersteuning
Ik wens een klacht in te dienen tegen SHEIN. Mijn bestelling is nooit geleverd, maar volgens SHEIN zou het pakket zogezegd door mij ondertekend en ontvangen zijn. Dit klopt absoluut niet, aangezien ik niets heb ontvangen of ondertekend. Ik beschouw dit als valsheid in geschrifte. Ondanks herhaald contact krijg ik geen enkele hulp of oplossing van SHEIN. Intussen blijven de kosten via Klarna oplopen, wat onaanvaardbaar is gezien ik het bestelde product nooit heb ontvangen. Ik vraag dat SHEIN haar verantwoordelijkheid neemt, het bedrag bij Klarna annuleert en een gepaste oplossing biedt.
Bestelling nooit aangekomen
Beste, Ik ben al meer dan een maand in contact met SHEIN omwille van een bestelling die nooit geleverd werd. Elke keer moet ik een ‘ticket’ indienen. Dan is er elke keer iemand anders die dezelfde vragen stelt en zo word ik van kastje naar de muur gestuurd. Mijn pakket werd nooit geleverd maar ze vragen bewijs. Hoe kan ik dit in godsnaam bewijzen? Dit gaat over meer dan 160 euro. Ik weiger dit te betalen gezien ik nooit iets heb toegestuurd gekregen. Mvg, Femke De Goedt
Retour wordt niet aanvaard
Beste SHEIN weigert een retour te aanvaarden. Zij zeggen dat de termijn verlopen is, maar dit is niet het geval. Ik heb 30 dagen van zodra het pakket in mijn bezit is. Ik had een andere bestelling op dezelfde dag besteld en op dezelfde dag gekregen, wat ik wel kon retourneren en dit pakket niet. Meermaals contact met hen opgenomen en ze weigeren de retour te aanvaarden, waardoor ik nu met spullen zit die ik niet kan gebruiken alsook heb moeten betalen.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
