In januari 2022 bestelde ik bij Kvik Boortmeerbeek (België) een keuken ter waarde van 16.000 euro. Deze moest voor levering betaald worden, wat ik tot mijn grote spijt heb gedaan. In mei 2022 werd hij geïnstalleerd, helaas gingen er verschillende dingen mis. We zijn nu 13 maanden later en nog steeds zijn een aantal van deze dingen niet in orde en bovendien valt de keuken al uit elkaar. En elke keer als er werklui komen, kunnen ze maar een deel repareren. Tegen de tijd dat de volgende werklui komen, zijn er weer 3 dingen kapot of al kapot.Er werd reeds ontelbare keren contact opgenomen met de vertegenwoordiger die zich telkens verontschuldigd maar er volgt amper actie, er werd een klacht ingediend bij het hoofdkantoor waar ook geen reactie op komt. Intussen blijft de keuken onafgewerkt, er komt geen reactie van wanneer de volgende werkmannen langskomen en sinds de laatste keer dat ze zijn langsgeweest is er nog onacceptabele schade ontstaan door slechte vervaardiging.