Terug

Slechte kwaliteit dure keuken

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: KVIK

23/07/2023

In januari 2022 bestelde ik bij Kvik Boortmeerbeek (België) een keuken ter waarde van 16.000 euro. Deze moest voor levering betaald worden, wat ik tot mijn grote spijt heb gedaan. In mei 2022 werd hij geïnstalleerd, helaas gingen er verschillende dingen mis. We zijn nu 13 maanden later en nog steeds zijn een aantal van deze dingen niet in orde en bovendien valt de keuken al uit elkaar. En elke keer als er werklui komen, kunnen ze maar een deel repareren. Tegen de tijd dat de volgende werklui komen, zijn er weer 3 dingen kapot of al kapot.Er werd reeds ontelbare keren contact opgenomen met de vertegenwoordiger die zich telkens verontschuldigd maar er volgt amper actie, er werd een klacht ingediend bij het hoofdkantoor waar ook geen reactie op komt. Intussen blijft de keuken onafgewerkt, er komt geen reactie van wanneer de volgende werkmannen langskomen en sinds de laatste keer dat ze zijn langsgeweest is er nog onacceptabele schade ontstaan door slechte vervaardiging.

Berichten (1)

KVIK

Naar: L. V.

23/07/2023

Thank you for your message. I am currently off and have limited access to my emails.Mails will not be forwarded. In case of urgencies, please send me a SMS.Best regards, Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform